پـــسر عــــا شـــــق


by : x-themes

 دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوجولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟،

 آخـــــــــه من دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت16:55---7 خرداد 1392

بعد مرگم وسط سینه من چاک کنید
و انــدر آن شاخـه ای از تــــاک کنیــــــد
مرد غسال مرا سیر شرابی بدهیــد
مست مست از همه جا حال خرابی بدهید
هرکه پرسید که مرده است؟جوابش بکنید
از مـی خــالص انگــور خرابـــش بـکنیـــد
مگذارید به بالین من آید واعــــظ
پیر میخانه بخــواند غــزلی از حـــافــظ
جای تلقین بالای سرم دف بزنید
شاهدی رقص کند جمله شما کف بزنید


هیچکس
ساعت16:55---7 خرداد 1392
اي سرنوشت از تو كجا مي توان گريخت
من راه آشيان خود از ياد برده ام
يك دم مرا به گوشه راحت رها مكن
با من تلاش كن كه بدانم نمرده ام


بی نام
ساعت16:54---7 خرداد 1392
بزودی خواهم مرد...!!!
دیدن خون بر روی رگ زیباترین و آخرین چیزیست
که خواهم دید...


فردین
ساعت16:53---7 خرداد 1392
آی عشق آی عشق

همه لرزش دست و دلم
از آن بود که عشق پناهی گردد
پروازی نه گریز گاهی گردد
آی عشق آی عشق
چهره آبی‌ات پیدا نیست

و خنکای مرحمی بر شعله زخمی
نه شور شعله بر سرمای درون
آی عشق آی عشق
چهره سرخت پیدا نیست

غبار تیره تسکینی بر حضور ِ وهن
و دنج ِ رهائی بر گریز حضور
سیاهی بر آرامش آبی
و سبزه برگچه بر ارغوان
آی عشق آی عشق
رنگ آشنایت پیدا نیس


محسن
ساعت16:52---7 خرداد 1392
سرزمین عشق

كاش می شد سرزمین عشق را در میان گام ها تقسیم كرد

كاش می شد با نگاه شاپرك عشق را بر آسمان تفهیم كرد



میثم
ساعت16:51---7 خرداد 1392
عشق یعنی...!

عشق یعنی مستی و دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده با چشمان تر

عشق یعنی سر به دار آویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی درجهان رسوا شدن

عشق یعنی سست و بی پروا شدن

عشق یعنی سوختن با ساختن

عشق یعنی زندگی را باختن


mohammad
ساعت16:29---7 خرداد 1392
خوب بود خیلی خوب بود واقعا خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, 19:26 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§